sâmbătă, 20 decembrie 2008

up with hi5 ... (asa un pic .. )


cred ca fac parte din acei oameni, care nu sunt obsedati de hi5 .. dar in schimb, am de mentinut ca imi place dintr-o singura privinta, si aceea sigur nu este ca te ajuta sa-ti faci prieteni, sa cunosti marea dragoste etc ... singurul lucru care ma binedispune, cand vine vorba despre acest fenomen, este ca imi aminteste de majoritatea clipelor minunate petrecute cu niste oamenii minunati, pe care foarte usor ii pot numi, prietenii la care tin.. ma ajuta sa-mi dau seama ca am toate motivele pentru a fi fericita, ca nu in unul, ci in mai mai multe momente am avut ce mi-am dorit, si cel mai important este ca nu ma lasa sa uit .. nu ma lasa sa uit acesti oameni speciali, pe care probabil din cauza incapabilitatii mele de a mentine o prietenie i-am pierdut, dar cert este ca mereu imi va face o deosebita placere sa imi amintesc de ei, de mine .. si mai ales de noi..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu